☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۰۶
شهریور ۹۳

چقد بده که حدود 300 تا مخاطب منهای بابا و مامان تو گوشیت باشه از دوست ˛ قوم˛ خویش ˛همکار و معلم و... ˛ اونوقت شبی که در تقویم مذهبی بنام تو و گرامی داشت مقام خانم فاطمه معصومه سلام علیها و ˛روز دختر ˛ مطمئن باشی که فقط یه نفر به یادته ˛ یه نفر واست پیام می فرسته که دخترم روزت مبارک...چه حالی می شید؟
وقتی شما همیشه یادتون که روز هرکسی رو حتما بهش تبریک بگین ولی سایرین....
اون یه نفری که می گم همیشه روز دختر بیادمه دبیر ریاضی سال اول دبیرستانم ˛ که فرسنگ ها از من دوره اما هرسال روز دختر اولین کسیه که پیام تبریک واسم می فرسته...اون وقت خیلیا همین دور و برنو...اما...
البته خیلی ممنونم از مدیر وبلاگ دانش آموزان استان کرمانشاه که ایشونم به یاد من بودن.دختران سرزمین آفتاب روزتون مبارک

++++++++++ بازهم زود به کرسی قضاوت نشستم امروز پیامای زیادی از طرف سایرین دریافت کردم.اما فقط از جانب همون دبیر ریاضیم مطمین بودم .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۶
مهتاب محمدی

مهربانی

نظرات  (۴)

سلام

شما احیاناً تصمیمی  برای آپ کردن ندارید؟؟:دی
حوصلمون سرررفت خو :))
پاسخ:
سلام.ببخشید بى نهایت سرم شلوغه مطلب نوشتم اما حوصله آپ کردن ندارم.
مبارکه

ممنون بخاطر مطالب خوبتون 

بروزیم 

یاعلی
پاسخ:
سلام.ممنون از حضورتون.حتما سر می زنم.
سلام

روزتون مبارک
ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) هم بر همه شیعیان مبارک باشه

بازم همین خوبه یکی هست که بهتون تبریک بگه :)
پاسخ:
سلام.
اول ممنون از حضورتون.
دوم نه عجله کردم امروز خیلی پیام تبریک دریافت کردم.
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۰۲:۱۴ امیررضا توسلی
سلام
ببخشید در سفر هستم
من تبریک میگم بهتون روز دختر رو
تازه کیفش اینکه که روز پسر نداریم !
پاسخ:
سلام.ممنون از لطف تون.
روز پسر نداریم در عوض روز جوان داریم.
سفرخوش بگذره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">