☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۱۲
شهریور ۹۳

مشهد....

چه مى کند با دلهاے بے قرار...

این نواى...

آمده ام شاه...

پناهم بده...

امشب سر سفره ى شام بے نہایت خستہ بودم...

بہ سختى داشتم شام مے خوردم...

یک باره تلویزیون بیرقے را نشان داد کہ خادماے آقا آورده بودن واسه مردم تهران.

ومردم هم در کمال اخلاص به بیرق بوسه مى زدن و اشک مى ریختن....

حلقه ى چشمهام پر از اشک شد...

اشکے کہ اگر در جمع گرھے از اقوام نبودم جارے مے شد...

یعنے عجیب امسال دلم مشہد مے خواد...

چے کار کردے با دلم رضا جان که جز با رضاى تو رضا نمے شود؟؟

آقاى من التماس مے کنم...

امسال اسم من ھم جزء زائراتون باشه .

نظرات  (۷)

دلم بد جوری هوای مشهد داره 
تو این اوصاع دلشکستگی....
یه چیز برات ایمیل کردم دلت راهی شد منم دعا کن...

پاسخ:
سلام.دل من که دیگه رفته...
الان مى بینم.
مرسى.
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۳۱ امیررضا توسلی
سلام
مشهد خیلی خوبه....
پاسخ:
سلام.خوش بگذره.التماس دعا.
مشهدهمیشه خیلى خوبه...

سلام
با سوال جالبی به عنوان "اگر شیطان از بهشت اخراج شد، چگونه آدم و حوا را گول زد؟" بروزیم
تشریف بیارید.

پاسخ:
سلام.ممنون از دعوتتون .حتما.
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۳۶ مدیریت قلم تو

با سلام

 

سایت قلم تو به منظور سازماندهی وبلاگها اقدام به یک همکاری از طرف شما وبلاگنویسان محترم استان کرمانشاه دارد که بدین منظور می باشد.

در کنار نام وبلاگ خود به مدت یک هفته نام شهرستان خود را قید کرده تا نام وبلاگ شما را در قسمت وبلاگ خود شهرستان  لینک کنیم .

با تشکر فراوان

مدیریت قلم تو

پاسخ:
سلام.من ساکن کرمانشاه هستم.
دنیا هنوز تشنه یک جرعه سیب توست

چشمش پی اجابت امن یجیب توست

لطفت نصیب هر دو جهان شد عجیب نیست

تو آشنا ترینی و غربت نصیب توست.....

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام
پاسخ:
السلام علیک یا على بن موسى الرضا
:(
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۱۵ ح.ه * سید فریاد*
بنام نامی الله 
آقـــــــــــــــــــا 
پس از سلام جواب سلام وجب نیست ؟؟
برای زخمی راه التیام لازم نیست ؟؟
رسیدنم به تو تنها ترین نیازم بود
وگر نه باقی درخواست هام لازم نیست 

پاسخ:
زیبا بود...
ممنون از حضورتون.
و من الله توفیق 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">