☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۰۸
تیر ۹۳

مولاى مهربونم سلام...

باز اومدم...

من همونیم که دیروز بلند توى خیابون خندیدم...

من همونیم که دیروز باغرور روى عرض الله پا گذاشته م...

من همونیم که دیروز یادم رفته بود عالم محضر خداست...

اما حالا اومدم...

اومدم مهدى جان...

آخر شنیده ام امشب شماهم به میهمانى دعوتید....

آمده ام که بگویم بنده نوازى کنى...

زنهارکه شکایت مرا بکنى آقاجان...

من که جزاین صاحبخانه کسى را ندارم...

اگراو جواب را ندهد در خانه ى کى بروم...؟؟

مهدى جان امشب ،

همین امشب نمى شود

دست مرا بگیرى....

اصلا آقاجان نمى شود فردا 

سفره ى افطارمان را در کنارشما بچینیم❔❕

مولایم روزهاست که تقویم ظهورت را ندیده ام...

دلم برایت پر مى کشد...

منبع : تراوشات ذهن بنده

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۸

نظرات  (۱)

۰۸ تیر ۹۳ ، ۰۴:۳۶ متن زندگی
سلام و عرض ادب
سایت متن زندگی در راستای ترویج زندگی به سبک ایرانی  و اسلامی راه اندازی شد
http://matnezendegi.ir/
شما می توانید ضمن بازدید از این سایت و لینک کردن آن در راه کمک به تربیت نسل آینده ایران زمین کمبه ما کمک نمایید
*برای آشنایی بیش‌تر با روند تولید و انتشار محتوا در سایت متن زندگی می توانید اینجا *کلیک کنید.
http://matnezendegi.ir/content/459
با تشکر
یا علی
پاسخ:
و من الله توفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">