☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۰۹
تیر ۹۳

از خدا پرسیدم

خدایا چه چیز تو را ناراحت مى کند

خداوند فرمود

هر وقت بنده اى با من سخن مى گوید 

چنان به حرف هاى او گوش میدهم که گویى

به جز او بنده اى ندارم ولى او چنان سخن میگوید که 

گویى من خداى همه هستم جز او


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۹
مهتاب محمدی

مهربانى

نظرات  (۴)

 سلام
http://shiieh.blog.ir/
ادرس جدید شیعه بلاگه..
بیا یه سر بزن...
یاعلی
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۴ khademoreza kusar

با سلام و خدا قوت

مطالب عالی بود

منتظر دیدارهای شما در وبلاگمون هستیم

پاسخ:
سلام علیکم.
سپاس گزارم.
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۶:۴۹ مهدی قاسمی سیانی
سلام 

مطالب وبلاگ خوبن. 
فک کنم اگه همه مطالب تو صفحه اول (خانه) نباشن بهتر باشه!

ان شاءالله موفق باشید.
پاسخ:
سلام.ممنون.
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۸:۰۸ عبداله سعادت

در تـقـدیـر هـر انـسـانـی مـعـجـزه ای خـاص از طـرف خُـدا تـعیین
شـده است ، که قـطعـاً در زنـدگی ، در زمـان مـنـاسب نـمـایـان خـواهـد شـد .
یـک شـخص خـاص ، یک اتفـّاق خـاص ، یـا یک مـوهِبت خـاص
منـتـظـر اعـجـاز خُـدا در زنـدگـیـت بـاش ، بـدون ذره ای تـردیـد
ثانیه‌ها از پی هم می‌گذرند تا لحظه ورود ماهی از ماه خدا را نوید دهند
 
ماه رمضان،  ماه عبادت و رحمت الهی، مبارک باد .
التماس دعا آدرس تبادل لینک مایلید؟

http://saadat52.blogfa.com/            آزران وطن من

http://saadat52.blog.ir              آذران

پاسخ:
سلام.متن خیلى قشنگى بود.
سپاس گزارم.
بله لینک خواهیدشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">