☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۱۸
تیر ۹۳

عجب حال و هوایى داره...

امام مهربانى ها سلام...

کمتر از یک سال مى شود، دورى من 

از شما آقا...

راستش را بخواهید ،یک چیزى روى

قلبم سنگینى مى کند، 

نمى دانم چرا...

حس مى کنم ، دیدن حرمت 

وبارگاهت برایم غیرممکن مى شود...

واى زبانم لال...

اگر اینگونه باشد که من میمیرم...

مسیح ایران...

دلم سخت تنگ است...

مى شود فکرى به حال این بى قرارى

دل بى قرارم بکنى آقاجان... .

دلم مى شکند ها...

وقتى مى بینم ، اطرافیان راهى سفرمشهدت 

مى شوند...

خوش به حالشان لابد از این دعوت نامه ها برایشان فرستادید.


نظرات  (۲)

۲۶ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۳ میثم گلستان
امشب مرا یاد کن.
در هر «الغوث»که میگویی،
شاید به حق "یارب"گفتنت
"خلصنا"یت برای من هم
مستجاب شود
السلام علیک یا امیر المومنین
التماس 2A
      وبلاگت خیلی قشنگه دست درد نکنه
  منم یه وب دارم اگه سر بزنی و نظر بدی ممنون میشم
maysamgolestan.blog.ir

پاسخ:
سلام...
سپاس همسنگر...
در این شبها من جامانده بسى محتاج دعایم...
حتما خدمت میرسم...
و من الله توفیق...
دل بهونه گرفته
 کجا لونه گرفته 
مرغ دلم تو صحنت 
اشیونه گرفته
ای محبتت
اب و دونه ی دلم
روی گنبدت اشیونه ی دلم 
یا امام رضا
 اشکام مثل ستاره
رو صورتم میباره
چون حرمت همیشه
بوی مدینه داره
یا امام رضا
دردمارو میدونی
یا امام رضا
روتو برنگردونی
با امام رضا
یا امام رضا یا رضا رضا رضا یا امام رضا یا رضا رضا رضا 
یا امام رضا
آه...:(
پاسخ:
متن قشنگى بود...
اگه ضامن آهو روش برمى گردوند از ما که خدا مى دونه چى مى شد...
داستان درهاى ورودى حرم رو که مى دونید؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">