☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۰۵
مرداد ۹۳

اینم عیدی من به شما به مناسبت عید فطر   

http://parsico.net/pages/fw/

بعد از باز شدن عکس به نوک برج ضربه بزنید


پیشاپیش عیدتون مبارک!!!

حتما سربزنید واسه من که خیلى جالب بود

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۵
مهتاب محمدی

نظرات  (۳)

سلام

ممنونم از حضورت در بلاگم

آتیش بازی هم کردم : چسبید : قشنگ بود



فoط بجا ضریه زدن و تک کلیک ، خط راست و دایره می کشیدم یَک آتیش و ستاره بارونی میشد که بیا و ببین : D
پاسخ:
سلام...
چه جالب!!

سلام
عید شما هم پیشاپیش مبارک
جالب بود
یاعلی
پاسخ:
سلام ...
ممنونم...
خواهش مى کنم...
و من الله توفیق.
سلام...
بزار هنوز عید شه بعد...
والـــــآ
کجایی؟ نیستی؟؟
خبری نیست ازت چرا؟
پاسخ:
سلام ...
غافلگیرتون کردم...
سیستمم مشکل پیدا کرده بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">