☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۰۳
مرداد ۹۳

دقت کردین روزاى رو که دلتنگ کسى مى شید، چه حالى مى شید؟؟

همه جا عطر اون رو احساس مى کنید....

همه جا صداى اون رو مى شنوید...

همه جا اون رو مى بینید...

و این مى شود تعریف دلتنگى شما؟؟

من هم دلتنگم...اینباریک خورده متفاوت ...

دلم سخت پر مى کشد تا مشهدالرضا...

مدتى ست که از هر خیابانى عبور مى کنم فکر مى کنم آخر به حرم مى رسد..

تمام بوى اسپندها را بوى اسپند حرم مى شنوم..

امشب بخاطر درس خواندن خانه نشین شدم...

عزیزى دارم ساکن مشهدالرضاکه امشب برایم پیام داد که "درحرم رضوی دعاگویم التماس دعا از دل پاکت".و اینگونه روح من تا مشهدپرواز کرد.کانال تلویزیون را عوض کردم و شبکه مشهد را گرفتم پخش زنده ى حرم.عجب آقا...عجب ..دلم بى قرارمن ،چنان آرام شد که گویى تشنه اى به آب برسد...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۳
مهتاب محمدی

مهربانى

دل نوشته

نظرات  (۲)

یاعلی
پاسخ:
سپاس گزارم دوست عزیز.
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۸ پریشان نویس
لایق وصل تو که من نیستم
اذن به یک لحظه نگاهم بده
به روزم با کبوترانه
Www.parishaniat.blog.ir
پاسخ:
سپاس از حضورتون...
حتما سر میزنم.
و من الله توفیق.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">