☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۲۴
تیر ۹۳

آری بارالها...امشب آمده ام که فقط گله کنم...

خدایا آخه چرا؟؟

آخه این چه رسمیه؟

بریدم بارالها...

به جرم گناه نکرده دارم مجازات می شوم...

که چه شود؟

که دلم بسوز؟ بشکند؟

آری امشب آنقدر دلم محکم شکست که صدایش جهان را گرفت...

شنیدی خدایا؟

امشب جواب تمام دعاهایم را گرفتم...

امشب اشک های من که به پهنای صورتم میریزد..جواب تمام دعاهایم را داد...

دعا های یک سالم را...

اصلا من بدترین خلق دنیا..

تو که رئوفی چرا؟

آخه چرا خدایا؟ هق هق گریه ام عالم را می گیرد امشب...

با اشک هایم جهان سیراب می شود...

خدایا گله دارم..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۴
مهتاب محمدی

دل شکسته

دل نوشته

نظرات  (۴)

چی شده؟!!
پاسخ:
هیچى شرمسار شدم..سریع گله کردم...حالا فهمیدم خدا چقدبزرگه...
۲۶ تیر ۹۳ ، ۰۱:۱۷ میثم گلستان
ممنون خسته نباشید
التماس دعا
پاسخ:
سپاس گزارم....
و من الله توفیق...
ممنون
پاسخ:
سپاس...
۲۵ تیر ۹۳ ، ۰۰:۳۳ امیررضا توسلی
مطلب جالبی بود
آفریـــــن
پاسخ:
هر آنچه از دل برآید / لا جرم بر دل نشیند...
و من الله توفیق..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">