☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۲۰
تیر ۹۴

کے گفتہ خاطرات تلخ زجر آورہ ؟!

یاد آورے خاطرات شیرین زجر آورترینہ !!!!

اینو امشب با تمام وجودم فہمیدم !

امشب کہ خاطرہ ھامو نوشتم!

و بعد ھم این پست!

دوبارہ نشاط در درونم شعلہ مے کشد!

این روزھا از بس ، نا امید شدم ، و  باز دستم را گرفتے ، فکر مے کنم از دست این بندہ ے سر بہ ھوایت کلافہ اے !!!

خداااااااااااایا دوستت دارم!!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰

نظرات  (۳)

الهی و ربی من لی غیرک ...
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۴:۴۲ منتظر المهدی
صبحت بخیر اقای من اقای دلتنگی/صبحت بخیر اقای من اقای تنهایی

من دور افتادم ازت اما تو نزدیکی / امروزمو با تو شروع کردم ک اینجایی

گناه من به انتظار تو نشستنه /نشسته عاشقی گناه عشق رفتنه

اگر ک دلخوشی به من گناه از تو نیست/ اگر ک خیسه چشم تو گناه از منه

اللهم ارنی طلعتَ رشیده / دیگه جونم به لب رسیده

همه دنبا ازم بریده تو اما نه...

احد میبندم دیگه اشکاتو درنیارم / ولی سخته دووم بیارم

توی عشق تو کم میزارم تو اما نه...

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
بسیارعالى.
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۴:۴۱ منتظر المهدی
هیچکس به من نگفت که گناه خانه قلب را تیره می سازد.
و شما که نورانی ترین هستی در خانه سیاه نمی مانی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">