☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۱۸
فروردين ۹۴

دلتنگ چیستم و کیستم نمى دانم !

خزان زده شده ام اى خوشه هاى گندم!

دعا کنید بى ثمر نشوم !

اما خوب مى دانم  روزهاى تابستان سال گذشته را 

براى رسیدن به امروز چگونه گذراندم !

اما اینک.....

به اینجا که رسیده ام...

پشتم را که نظاره مى کنم : مى بینم خیلى از ارزش هایم تمام شده است، و در کتاب تاریخ زندگیم ثبت شده است !

معلم هایم...

مدرسه ام...

دوستانم...

همه و همه اش تمام مى شود!

و بیشتر از همه دلتنگ معلم  هایم هستم ! 

همه اشان را دوست دارم!

این روزها دلم نازک تر از تمام روزهاست !

با به آغوش کشیدن دبیرهایم بغض تلخى گلویم را مى فشارد.

که به زحمت خودم را از دستش خلاص مى کنم !

این است اندر حکایت و احوال من !

همه شان را صمیمانه دوست دارم!


نظرات  (۵)

با سلام

 

 

مطلب شما در باشگاه وبلاگنویسان ایرانی " حرف تو " منتشر گردید

لینک مطلب شما در سایت حرف تو:

 http://harfeto.ir/?q=node/41354

هدیه سایت قلم تو به شما :

نگاه کردن فرزند به پدر و مادرش از روی محبت عبادت محسوب میشود. حضرت محمد (ص)

 
پاسخ:
با سلام.
سپاس گزارم.
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۲ مدیریت قلم تو

با سلام

 

 

مطلب شما در باشگاه وبلاگنویسان ایرانی " حرف تو " منتشر گردید

لینک مطلب شما در سایت حرف تو:

 http://harfeto.ir/?q=node/41354

هدیه سایت قلم تو به شما :

نگاه کردن فرزند به پدر و مادرش از روی محبت عبادت محسوب میشود. حضرت محمد (ص)

پاسخ:
سلام.
سپاس گزارم.

با سلام

 

وبلاگ نویس فرهیخته ، مطلب شما در سایت قلم تو منتشر گردید

منتظر مطالب خوب شما هستیم.

لینک مطلب شما :

 http://ghalameto.ir/news/7240/%D8%AF%D8%B9%D8%A7%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%89-%D8%AB%D9%85%D8%B1-%D9%86%D8%B4%D9%88%D9%85

هدیه سایت:

برترین عبادت ها انتظار فرج است. حضرت محمد (ص)

با تشکر فراوان

 

سایت قلم تو

 
پاسخ:
سلام.
سپاس گزارم.
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۳۶ دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه
با سلام و تبریک تولد حضرت زهرا و روز مادر ... مطلب شما در وبلاگ دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه درج شد ممنون از مشارکت شما
پاسخ:
با سلام.برشماهم مبارک.
متشکرم.
خوشبخت ترین مخلوق خواهی بود
اگر امروزت را آنچنان زندگی کنی که گویی
نه فردایی وجود داردبرای دلهره و
نه گذشته ای برای حسرت..
اگر برای شاد بودن در پی دلیل نباشی…
پاسخ:
سلام.
خیلى ممنونم از نظر زیباتون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">