☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۱۸
شهریور ۹۳

« الهی تا ظهور حضرت یار/گل پیغمبر ما را نگهدار »
آقا نمى گوییم الهى من نباشم....
نه ...
اصلا...
بر عکس مى گویم الهى من باشم،
اما...
شما روى تخت بیمارستان نباشید...
من باشم رهبرم...
تا حامیت باشم...
در این درگه از زمان که آدمیان،
گرگانند در جامه ى میشان...
نه آقاجان ..
الهى من باشم...
اما..
الهى شما هیچ وقت روى تخت بیمارستان نباشید...
آمین...
منبع : دل نوشته من
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۸

نظرات  (۴)

سلام 

سرت به سلامت آقا....


به روزم و چشم انتظار حضور گرمتان...

یا علی
پاسخ:
حتما سرمیزنم.
سپاس از حضورتون.
و من الله توفیق.
فدای سید علی
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۴۸ محمدعلی حسینی
انشاءالله خدا همیشه سایه رهبر انقلاب رو بر سر ما نگه دارد
پاسخ:
ان شاءالله.
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۴۷ محمدعلی حسینی
سلام .

آیا میدانید «نماز غذایی»  چیست ؟!؟؟!؟!؟

با داستانی کوتاه و طنز با این عنوان به روز هستم .
پاسخ:
سلام.سپاس از حضورتون.
حتما سرخواهم زد.
و من الله توفیق.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">