☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۱۸
شهریور ۹۳

تموم این شیش ماه فکر مى کردم ، عیدى که نگرفتم از شما آقا قراره تو تابستان بگیرم....

فکر مى کردم ، حتما تابستان اذن دخول مى گیرم...

دلم را دست و پا بسته به پابوس شما مى آورم ...

اما...

نشد...

نشد که بشه آقاجون...

البته شاید...

شایدبشه...

یادم نرفته پارسال چه جورى شب تولدت اذن دخول دادى آقا...

آقاى من...

شاه خراسان..

راستى عجب ها...

امسال خیلى ها اذن دخول گرفتن...

چقدر غبطه خوردم ...

من هم عجیب دل بى قرار شده ام...

تمام گوشیم، پر شده از کلیپ ها و عکسها و نواهایت آقاجون.

راستش را بگویم آقاجان...

زورکى که نیست تا اذن ندهى کسى راهى نخواهد شد...

من به این جمله ایمان دارم...

روز قبل از تولدت و روز تولدت یه کبوتر شبیه کبوتراى حرم درست اومد نشست تو حیاط ما...

منم به یاد کبوتراى شما واسش دانه ریختم...

دلم آروم شده آقاجون...

امروز دیگه اون کبوتر نیومد...

اما...

دلم مى خواست همین امسال بیایم دلم را گره بزنم به پنجره فولادت و برگردم...

و بعد سال بعد وقتى دلم را پس بگیرم که اجازه ى همجوارى داده باشى آقاى من...

البته دل که رفت سوى معشوق،بازگشتى نخواهد داشت...

من زندگیم را از همین امشب به تو مى سپارم مولاى من...

شاه خراسان گر بگویم...در نظر بس ناپسند باشد..

او شاه عالم است و بس.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۸
مهتاب محمدی

مشهد

مهربانی

دل نوشته

نظرات  (۴)

اذن دخول بده یا رضا 
پاسخ:
ان شاءالله اذن دخول بگیریم.
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۴۶ امیررضا توسلی
الان موندم مثل این بچه ها بگم دلتان آب که من اونجا بودم :)
یا اینکه کلیشه ای بگم ایشالله که قسمتتون بشه
اما از شوخی گذشته 
از اونایی که مشهد اولی هستن بخواید براتون دعا کنند 
امام رضا به کسایی که برای اولین بار میرن درب خانه کرمشان هیچی کم نمی گذارند

نوشتار شما هم بسیار بسیار احساسی و زیباست
آفریــــن
پاسخ:
سلام
 تنها جایى که همیشه دلم جامى مونه مشهده...
امیدوارم هم جوارى حضرت دوست نصیبم بشه...
البته مى گن که توخواب هم اگه ببینى مشرف شدى خدمت آقاهمون زیارت واست محسوب مى شه.من ازعیدکه سفرمشهدم کنسل شد تموم شباى عیدتوى خواب فقط مشهد مى رفتم....بعداونم دوباره خواب مشهد رو دیدم...
راضیم به رضاى رضا....السلام علیک یاعلى بن موسى الرضا...
آخ آخ

یادش بخیر پارسال تولدت امام رضا مشهد بودم..قشنگ یادمه شب تولد ساعت 7 که رفتم حرم فرداش ساعت 11 صبح برگشتم هتل
خیلی چسبید
امسال کنار حرم خواهر امام رضا بودم..اینم خوب بود
خداروشکر
ایشالا تو اینجور مناسبتا یه همچین جاهایی قسمتون باشه..
پاسخ:
من یادمه پارسال روز تولد آقا ، شبش مشهد رسیدم...
چه صفایى داشت...
امیدوارم نصیبم بشه دوباره!!!!
ما هم به دنبال اذن دخول ایم!
پاسخ:
بد گرفتار دلیم...
کاش اذن دخول بدهند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">