☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۰۹
تیر ۹۳

آدمى در آغوش خدا غمى نداشت

پیش خدا حسرت هیچ بیش و کمى نداشت

دل از خدا برید و در زمین نشست

صدبار عاشق شد و دلش شکست

به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود

یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۹
مهتاب محمدی

دل شکسته

نظرات  (۵)

ممنون از نظرتون ;)
پاسخ:
خواهش مى کنم.
سلام

خیلی قشنگه
از بیت اخر خیلی خوشم اومد:"

یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود

"


شاعرش میدونید کیه؟

پاسخ:
سلام،دوست عزیز!
نه متاسفانه این یکى از پیام هاى گوشیم بود.. .
ومن الله توفیق
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۳:۲۴ ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
گرچه اگر لینکای وبلاگت رو توی "پیوندهای روزانه" ثبت کنی و "پیوندها" رو برداری خیلی بهتره
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۳:۲۲ ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
ببینین اینارو باید از تو کدای قالب فعلی درست کنین

الان من پیوندای روزانه رو دارم ولی موارد ستاره دار ک تو عکس واست فرستادم رو ندارم
یا پایین وبلاگ "بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم" رو ندارم و ...

-
اینا باید کد رو دست کاری کنی
ولی برو تو انتشار ->صفحات مستقل و منو ساز
و اون دوتا مربع رو جلوی اسم "کافه سحر گاهى🌛⭐" بردار
۰۹ تیر ۹۳ ، ۲۱:۰۲ ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
سلام. منم از شما ممنونم ک ب وبم تشریف آوردین

خواهش میکنم. گفتم ماهم سهمی تو ثواب روزه دارای این ماه داشته باشیم

التماس دعا
پاسخ:
کار خیلى خوبى کردین... 
محتاجیم به دعا.. .
و من الله توفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">