☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۰۲
شهریور ۹۳

مخاطب خاص وبلاگ من...

باران ...

باران بودنت گاهى برایم کم است...

مانند تابستانى که خبراز باران نیست....

توهم نیستى...

نمى دانم کجا و در چه حالى...

مى بینمت اما نه آن دیدن...

مى شنوم صدایت را،اما نه آن شنیدن...

عجیب است...

این یک حس غریب است...

داغى این روزها...

سرد مى کند حسم را...

نمى دانم دلیلش را...

 اما مطمئنم تو نیز حال مرا دارى...

من همواره با دیدن عکست لبخندبرلبم مى نشنید...

شایدبه یاد روزهاى اول آشنایى...

نمى دانم روزى این متن را خواهى خواند یانه...

من براى دل خودم مى نویسم...

حرف دلم را مى نویسم...

من بخاطر آرزویم مى نویسم...

تقدیم به ...

خودش مى داند...

اما نمى دانم...

که مى خواند یا ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۲
مهتاب محمدی

باران

نظرات  (۱)

من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . .

میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر مبارک
پاسخ:
سلام خانوم حشمتی عزیز.
ممنونم.
این میلاد فرخنده بر شماهم تهنیت باد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">