☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۱۷
مرداد ۹۳

 

نو شته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست. 

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.

به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.

روز خبرنگار بر خبرنگاران مبارک

**روز خودمم مبـــــــــار کـــــــــــــــ...**

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۷
مهتاب محمدی

مهربانى

نظرات  (۵)

سلام...
من خیلی وقته به روزماااا(روزانه حداقل با 20 پست)....از دست ندید....
از ما گفتن بود...همه اومدن جز شما.....
یا علی
سلام...
من خیلی وقته به روزماااا....از دست ندید....
از ما گفتن بود...
یا علی
ممنون از حضورتون.....
بابا 150 نفر میاد فقط20نفر نظر میذاره....این رسمشه خداییش..همسنگرامون که خدا زیاد کنه نه یه نظری چیزی..(البته دور از جون شما)....حالا از امشب با قدرت ادامه میدم..فقط به عشق شهدا و اهل بیت...
در ضمن
حداقل بذارید تهش یه چیز واسمون بمونه.....گفتیم یه مدت نباشیم...دیگه مطالبمون رو حراج نکردیم که..خخخخخخخ....کپی کنید ولی یه ذره هم به فکر ما باشید...خخخخخخخ
دیگه همشو کپی نکنید که..ضایس....می خواید اصلا وبلاگمو بدم بهتون؟؟؟؟؟خخخخخ
...التماس دعا....
یا علی

پاسخ:
توى فضاى مجازى فقط باید به عشق شهدا و آقاامام زمان کارکرد. . .  .
نه وبلاگتون وقتى شما مدیرش هستیدزیباست.من خودم 5 تا وبلاگ دارم.
کپى مى کنم اما به ندرت توى وبلاگاازش استفاده مى کنم.و یا باذکرمنبع استفاده مى کنم.
روزتون مبارک
پاسخ:
ممنونم.
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۱ امیررضا توسلی
رئیس شورای شهر همین متن رو به خبرنگارا پیامک کرد :)
روزتون مبارک
پاسخ:
چه خوب.و چه جالب...
خوبه یه نفربهم تبریک گفت والا دق مى کردم.
ممنونم.روزخودتونم مبارک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">