☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۰۶
مرداد ۹۳

بعضی وقتا می خوام رو خودم یه اطلاعیه بزنم :

 " تا اطلاع ثانوی خسته ام ... "

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۶
مهتاب محمدی

دل شکسته

دل نوشته

نظرات  (۵)

خسته نباشی...:D
پاسخ:
ممنون فدات.
تعطیل ای دل 

:(
جملتون خیلی پر محتوا بود.....احسنت.....
کاش می شد سرنوشت رو از سر نوشت....
یا علی مدد
پاسخ:
اى کاش ...
واقعا گاهی وقتا آدم دوست داره دنیا ترمز کنه.ولی انگار دنیا به حرف ما کار نداره کار خودشو میکنه.
پاسخ:
اى کاش دنیا دنده عقب داشت...
سلام وبتون فوق العاده است.واقعا بعضی هاش حرف دل منه.خیلی قشنگ بود.بار اول وبتون میام ولی اگه شما اجازه بدید لینکتون کنم.شما هم به وب من بیا و بگو لینکتون کنم یا نه.راستی عیدتون مبارک.یا زهرا
پاسخ:
سلام.نظر لطف تون دوست عزیز...
ممنونم که لینک کردید...
حتما به وب تون سر میزنم...
و من الله توفیق.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">