☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۲۶
تیر ۹۳

کى گفته که شبهاى احیا فقط مسجدرفتن و گریه کردن و دعا خوندن ؟؟؟؟

میشه تو فضاى مجازیم بود...

مثل الان من...

بامولا درد دل کرد...

با مولاى که عاشق عدل بود....و نامش با عدل رقم خورده بود...

همون مولاى که به بچه هاش فرمود:اگر قصد 

قصاص داشتید فقط یک ضربه نه بیشتر نه کمتر...

پس ما به که بردیم؟؟که فقط دم از عدالت میزنیم و هیچ؟؟؟

بگذریم این قلم امشب از دلتنگیست که مى نویسد...

شماهم مثل من جامانده اید از کاروان؟؟؟

من امشب راهى مسجدنشدم... از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان که قلبم غرق اندوه شده و حسى روى قلبم سنگینى مى کند...بغضى تلخ خفه ام کرده!!اینها را نوشتم که دلم را فریب دهم ولى مگر مى شوددلى که عمرى گداى بى سر و پاى على بوده است را آرام کرد؟؟؟

مادر گویند امشب حال شما خیلى بد است...باشد قبول...

مادرم زهرا همسرت نزد شما مى آید...بى بى زینب چه؟؟؟

درد بى پدرى را چگونه به دوش مى کشد؟

من اینها را نوشتم که سردلم را شیره بمالم...اما...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۶
مهتاب محمدی

نیایش

نظرات  (۵)

سلام کجاهایی دختر دلمون تنگ شده برات
همه چی خوبه؟
این شبا التماس دعا...
پاسخ:
سلام عزیزدلم.
دلم منم واقعا واست تنگ شد..
مخابرات شمارهاى شهرمون رو عوض کرد سرعت اینترنتم داغون شد...
اللهم العن قالتة امیرالمومنین( ع)...
تسلیت...
یاعلی...
پاسخ:
آمین به حق پنج تن آل أبا...
سلام
تبریک از درج مصاحبه ات در قلم تو

موفق باشی
التماس دعا
پاسخ:
سلام عزیز...
سپاس گزارم...
خیلى خوشحالم.
ممنون
پاسخ:
و من الله توفیق...
سحرسجاده ات راچون گشودی / وبامعبودخود خلوت نمودی
وخواندی خالقت راعاشقانه / واشکی هدیه کردی دانه دانه
توراجان علی ما را دعا کن / دعا بر عبد ناچیز خدا کن
التماس دعا
پاسخ:
امشب که بلرزید دل و بغض و صدایت،ارام روان گشت دلت سوی خدایت
رفتی به در خانه ان قاضی حاجات،یاد ار مرا ملتمس لطف و دعایت. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">