☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۲۳
تیر ۹۳

باران لحظات من...

باران مى مانى برایم...؟؟؟

باران وقتے از آسمان مى آید غبار را از زمین مى گیرد...

تو هم همانگونه اے ...هر وقت مى بارے در سرزمین دل من ،

غبار دل مرا مى رویے...

با...ران...

دو بخش مى شود...

بخش به بخشش زندگے مى شود...

مے بارد و مے بارد...آنقدر مے بارد که هواى غم انگیز شهر را ناب مى کند...

باران من ، توهم ببار...همانگونه که در نام تو پیداست ببار...

آنگونه ببار که گل سرخ و گل خار برایت به یک معنا باشد...

من یقین دارم کہ باران من فرق دارد با باران آسمان...

باران من از جنس اشرف مخلوقات است...

تقدیم به کسى که بعدها مے نویسم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۳
مهتاب محمدی

باران

دل نوشته

مهربانى

نظرات  (۲)

۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۱:۲۴ ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
بـــرای فـــرامـوش کــردنــَـت ، هـَــر شــَـب آرزوی آلـزایـمـــر مـی کنـــَـم …

خــوش بــه حــالِ تـو …

کــه وقتــی ” او ” آمـــد .. بـدونِ هـیـــچ دردِ ســَــری ،

فـــرامــوشـــَـــــم کـــَــردی …!!!
پاسخ:
سپاس از حضورتون...
دلتنگ مینویسید...
و من الله توفیق
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی است

یاعلی
پاسخ:
سپاس همسنگر...
در مدح عزیزی نوشتم...
و من لله توفبیق...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">