☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۱۹
تیر ۹۳

چقدر غرق دنیا شده ام...

غرق آدم ها...

خدایا...

چندى از افطار گذشته...

تلویزیون داشت نمازمغرب آیت اللہ نجومى رو نشون مى داد...

یادم افتاد اون شبى رو که تازه به رحمت خدا رفته بودندو خوابشون دیدم...

خوابم چى بود بماند...

اما خب ؛ قصه ى من یه چیزدیگه س.

قصه ى من ، قصه ى آدمیته!! آدمیتى که فکرمى کنم مدتهاس ز آن دور شده ام...

خدایا تا کجا رسیده ام؟؟

تا چه حد به مقام خلیفة الهے رسیدہ ام ؟؟؟ 

تا چہ حد دور شده ام ؟؟؟

من دور شده ام .... ز انسانیت...ز آدمیت...ز عشق... ز مهر...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۹

نظرات  (۲)

دعوتید
پاسخ:
سپاس از حضورتان...
خدمت مى رسم...
و من الله توفیق.

ممنون
پاسخ:
و من الله توفیق....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">