☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۱۷
تیر ۹۳

کاش هرچه زودتر برسم به

صحن حرمت با ساک و چمدان 

درست بیایم روبه روى گنبد طلایى 

آنجا که مى شود ،آن پرچم روى گنبد را به خوبى خواند...

آنکه نوشته :

السلام علیک یاعلى بن موسى الرضا

سپس همان جا زانو بزنم...

و اشک بریزم...

که مرا لایق دیدى...

و مرا راهى سفرعشق کردى!

نظرات  (۱)

اقا من دلم میخواد بیام
بلیطت گیرنمیاد
خودت جورش کن
:(
پاسخ:
اى کاش هرچه زودتر جور بشود...
دلم پوسیدازبس وبلاگ رو نگاه کردم دیدم نویسندشون یا دارن از حال و هواى الان حرم مى گن یا قراره تا چند روز دیگه راهى بشن...
آقاجون عیدم رو که یادته...چه حالى شدم بعدکنسل شدن سفرم به سمت مشهد...حداقل سفرتابستان را نصیبم کن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">