☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۱۶
تیر ۹۳

چقدر بده که آدم دلش بگیره درست مثل من....

چقدر بده که یهویى مرتکب یه کارى بشى که اطرافیانتو که خیلى هم دوست شون دارى از دستت ناراحت بشن درست مثل الان من... 

خب منم که نمى خواستم اینجورى بشه....

من هنوزم خودمو نبخشیدم...

اما من که تموم تلاش خودمو کردم واسه گرفتن نتیجه مطلوب ازاون کار ولى نشد...

بین همه ,ناراحتى یه نفر بیشترازهمه اذیتم مى کنه...

یه نفرکه به صراحت بهم گفت حالا که اینجورى شده من باهات قهرم...

و من ماندم یک دنیاى ویران و پر از درد...

من ماندم دستهایى که دوباره همچو شاخه هاى نونهال بهارى که به سمت آسمان بلندشده...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۶
مهتاب محمدی

تنهاتر

مهربانى

نظرات  (۱)

عشق هر روز به من سر میزد 
در هوای دل من پر میزد
چند روزیست کزو بیخبرم
کاش یکبار دگر در میزد
پاسخ:
کاش یکبار دگر در میزد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">