☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۰۵
اسفند ۹۳

از همه چى گفتم ، جز ...

هواى شلمچه خاکى تر از هرجا بود، ریزگردها کارخود را کرده بودند، غوغاى به پا کرده بودند...

نگران بودم...

براى همه ى کسانى که خاطرشان برایم عزیز بود ، نگران سلامتى شان ...

دائما یاد آورى مى کردم ، ماسک ها را فراموش نکنید ، 

تا با چشم خودم نمى دیدم که ماسک زده اند ، خیالم راحت نمى شد.

در مسیر حرکت به سمت حسینیه ى شلمچه بودیم ، راهى خاکى، سمت راستت آب و تانک هاى در گل نشسته و سمت چپت تا چشم کار مى کرد خاک بود، خاک!

و جلوى راهت هم چون شیب داشت چیزى معلوم نبود باید به بلندى مى رسیدى! 

نواى "شلمچه بیشترازهمه گرفته بوى فاطمه و... "

فضا را سنگین تر کرده بود ، کمیش اشکى بود که در مسیر ورود ریخته نشد ! اما حال و هوایم را بهم زده بود !

ماسک روى صورتم بود، محض اینکه مبادا  ریزگردها حالم را بد کنند ! 

چندین قدم که حرکت کردم ، ذهنم تا همان لحظه هااى که رزمنده ها بى تجهیزات شیمیایى مى شدند دوید!

خجالت کشیدم ،از یک ریزگرد این همه ترس !!!

ماسک را برداشتم ، هرچه مى خواهد بشود ، بشود !

شایدخود خواهى بود ، چون اگر طوریم مى شد ، بعضى از عزیزانم به زحمت مى افتادند....

اما... .

امروز دومین هفته ایست ، که از سفرم مى گذرد...

لحظه ها را هنوز در ذهنم مرور مى کنم ، 

نمى خواهم به دست فراموشى بسپارمشان!

اما دلم...

دلم خو کرده به روال عادى زندگیم ،

و از آن بى قرارى هفته ى گذشته خبرى نیست !

گویى فهمیده که باید همه چیز را بسپارد به خود شهدا

 و منتظر سفر بعدى باشد...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۵

نظرات  (۵)

سال نو مبارک

مطلبتون در سایت کلاس خبر در بخش وبلاگستان درج شد.


نوشتن رو هیچگاه از یاد نبر

پاسخ:
سال نو مبارک.
ممنون.
دعا کن قسمتم بشه برم...
خیلی خوب توصیف کرده بودی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
دعاکنیم روزیمون باشه باهم بریم.
ان شاالله ! 
الان حس و حالى دارم غریب! مخصوصا واسه شلمچه !
ممنونم.
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۷ محمد محمدیان
تا الان مناطق جنگی نرفتم
خیلی دوست دارم قسمتم بشه ...
پاسخ:
ان شاالله رزیتون بابشه!

با سلام

 

وبلاگ نویس فرهیخته ، مطلب شما در سایت قلم تو منتشر گردید

منتظر مطالب خوب شما هستیم.

لینک مطلب شما :

 http://ghalameto.ir/news/6834/%D8%B4%D9%84%D9%85%DA%86%D9%87

هدیه سایت:

برترین بی نیازی و دارایی، ناامیدی است از آنچه در دست مردم است. حضرت علی(ع)

با تشکر فراوان

مدیریت سایت قلم تو

 

با عرض پوزش بابت دیر ارسال شدن مطالب

 
پاسخ:
با سلام.
سپاس گزارم.
سلام

مدتی به دلیل مشغله به وبلاگت سرنزدم اما مثل همیشه بهت می گم نوشتن رو ادامه بده چرا که هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
پاسخ:
سلام رئیس !
چشم ، ممنون از حمایتت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">