☆حریم 313یارمهدى*عج*☆

☆حریم 313یارمهدى*عج*☆
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
۱۱
دی ۹۳

امشب با خواندن متنها و این تصویر ها دلم گرفت...

چقدر غریبى مولاى من در میان ما...

دلم گرفت ، تحفه اى نداشتم که تقدیم تان کنم...

تنها مى ماند همین دل...

که آن هم لایق ، 

نگهدارى مهرشما نیست!!

مولاى من...

شرمنده ایم....


نظرات  (۲)

با سلام

 

سایت وبلاگنویسان استان کرمانشاه (قلم تو ) به منظور شناساندن وبلاگنویسان فعال و فرهیخته و در جهت بهبود شرایط وبلاگنویسی از شما دعوت به عمل می آورد که لینک بهترین مطالب وبلاگ خود را به سایت قلم تو ارسال نمایید ,  وبا عضویت در سایت قلم تو از جوایز ، مصاحبه با وبلاگنویسان برتر ، اردوهای تفریحی ، دریافت جدید ترین جزوات آموزشی وبلاگ نویسی . .... برخوردار شوید.

 

تنها کافیست به آدرس قلم تو : http://ghalameto.ir/ مراجعه و در قسمت ثبت نام اقدام به نام نویسی نمایید و همچنین بهترین مطلب خود را روزانه به قسمت ارسال مطلب سایت قلم تو ارسال نمایید تا از این طریق منتشر گردد.

 

شایان ذکر است هر ماه  به بهترین وبلاگ جایزه اهدا میگردد .

 

با تشکر فراون

مدیریت سایت قلم تو

 

موفق و منصور باشید

  
۲۴ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۹ پلاک عشق
یاد رفیقان قدیمی نرود از دل تنگ....همچون هوای چمن یاد اسیران قفس....
پاسخ:
با سلام.
عذر تقصیر.بنده سرم خیلی شلوغه... .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">